söndag 23 september 2007

Tjuvkika

Hallen är snart klar! Äntligen! Nu får ni se mitt nya snygga skohorn som jag tycker passar bra mot det vita, en lite maskulin känsla i borstad stål. Vi har hållt på med den fram och tillbaka sen i slutet på April men det är en del som har stått i vägen och vi har struntat i den. Det har ju vart sommar och så mycket trevligare och vart utomhus så det har helt enkelt prioriterats bort. Mitt helgmål gick åt skogen helt så nu blir denna veckas schema ännu tuffare. Det blir tyg till ett draperi som ska hänga i trappan till övervåningen. Tyget kommer jag att köpa på Stoff och stil och det kommer att bli svart och vit randigt. Hallen planeraderades in i minsta detalj redan tidigt i våras. Kommer även att besöka Ilva och kolla in en supersnygg golvlampa till vardagsrummet. Ska jag eller inte? Den kostar MASSOR.

Måste även passa på att tacka alla er som besöker min blogg! Jag blir så glad över alla besök och alla underbara kommentarer! Jag ska försöka svara så mycket jag kan! Tänk snart 15 000 besökare!

Fler bilder på hallen kommer i veckan! Kram Terese