fredag 12 oktober 2007

Badrum



Tack för alla goa komplimanger! Kaninen trivs väldig bra i väntan på någon att leka med. Han får ju kolla in mig varje gång jag sitter vid datorn! Det duger väl? Idag har jag i alla fall lämnat tillbaka den mysiga duffeln, den kändes inte så bra trots allt. Jag shoppade lite alpaca garn, kanin till en annan bloggare som blev kär i min, en body till grodan ( det är vad min framtida bebis kallas, peppar peppar) och jag vet.. jag är inte ens gravid men jag kan inte låta bliiiii. Inte när man ser en så underbar liten skatt. Tänk om bebismodet om något år är helt otroligt fult? Då är det väl lika bra att bunkra upp? Hehe... jag har visst ursäkter för all shopping.
Idag får ni i alla fall se några glimtar från mitt badrum. Mina älskade Lexingtonhanddukar som är helt underbara. Och handdukarna från Hemtex som är minst lika bra och mycket billigare! Härliga färger och går ofta att få rabatt på! Och topsen har fått finfin förvaring också!
Ha en underbar helg!
Här ska jobbas och drickas drinkar....


~♥ Kram T ♥~