söndag 11 maj 2008

Nedräkning

50 dagar kvar! Nu börjar nedräkningen! Det är mycket som ska hinnas med! Den lilla bökar runt för fullt där inne och det verkar vara rätt så trångt. Hicka är något som dykt upp de senaste dagarna (iaf vad jag kunnat känna) och så fort jag ska sova så blir det stökigt. Lite kramp i vaderna, ryggvärk framåt kvällen och halsbränna men det är inget som är direkt jättejobbigt. Jag är så tacksam för att slippa foglossning och uppsvällda fötter. Men det kommer väl. Nu frossar jag i jordgubbar, njuter av trädgården och tar det lugnt i sommarvärmen. Bilderna visar mage i vecka 33, söta små kläder till lilla grodan som köptes i Danmark och syrénen som står i blom! Den doftar ljuvligt!!
  • Slipa och måla Junosängen
  • Packa BB väskan
  • Förebereda mig mentalt (så gott det går)
  • Göra trädgården klar (sen ska det bara mysas)
  • Tvätta alla små pyttekläder
  • Sy kuddfodral av mina nya tyger ( det tar vi en regnig dag, vilka är rätt sällsynta nuförtiden)
  • Planera mammapenning ( såååå tråkigt)
  • Undra lite till på vad det är för en liten därinne. Flicka? Pojke? Hur ser den ut? Har den hår? Osv..