torsdag 22 maj 2008

Urgulligt!

Å så glad jag är att sambon lyckades hålla alla mina blommor vid liv, det är nämligen inte alldeles vanligt att han gör det. Ni vet vad jag pratar om va? Nu är ju inte pelargoner så känsliga men det är lätt att fästa sig vid dem. Och man blir ju ledsen ända in i själen när de säckar ihop. Hittade ett så sött förkläde till min kommande lilla älskling. Kanske lite stort för en nyfödd men jag är säker på att det kommer att användas ändå. Jag har ju mina brorsdöttrar på besök ibland och då händer det att vi bakar. Och tänk om den inte skulle finnas kvar när min lilla har blivit ett halvår och kan sitta själv? Så jag slog till i webbutiken LIKASOM som överträffade mina förväntningar med snabb leverans, snabba svar på mail och två toppenglada tjejer. Nu ska jag fundera på om jag skulle ha ett påslakan till spjälsängen också... Brunt eller turkost blir det nog.