måndag 30 juni 2008

Junon del 2

Jodå, jag kan säga att ananasen satte faktiskt igång en del värkar inatt. Vaknade runt 03.30 och hade värkar var sjunde minut och tänkte att äntligen är det dags! Och på dagen! Så där låg jag och pinades medans sambon sussade sött. Tänkte att det drar nog igång ordentligt närsomhelst och lagom till frukost kanske jag kan ringa till förlossningen. Men såklart så har de istället stannat av och kommer någon enstaka i timmen. Så nu ska här städas för att få liv i glöden igen.. och om inte det funkar så slänger jag mig i soffan och fortsätter min Sex and the City frossa. Här kommer lite bilder på nybäddad barnsäng, det är bara sidorna som ska målas sen är det färdigt! Ikväll är det ju premiär på TV4 med "Sommar med Ernst", och det verkar som att han är mycket populärare än Isabelle. Enligt min lilla undersökning här i bloggen så vill 79% ha tillbaka Ernst som programledare i Sommartorpet. 10% gillar både Isabelle och Ernst, 5% gillar Isabelle bättre och 3% gillar ingen av dem. Jag hade gärna sett någon bloggare som inredare, tycker att det finns så många som KAN stilen bättre. Ett torp tycker jag kräver en viss stil. Leila hade vart kul att se som programledare.. eller kanske hon tillsammans med någon som Roomservice Frida!