lördag 12 juli 2008

Muntergök?

Just nu hinns det inte med mycket här hemma i hushållet. Jag kan inte riktigt förstå vad tiden tar vägen. Sex and the City boxen lider mot sitt slut, bara det sista avsnittet kvar! Det ammas konstant och det går strålande bra! Nätterna har blivit bättre och jag mår sova runt 6 timmar i sträck!!! Jag är så tacksam! Något jag dock tycker är jobbigt är hur mycket hon ska ha på sig? När man är på BB så har man ju både mössa och strumpor, filtar och en massa plagg på henne för att hon ska hålla sig varm. Nu kör jag med bara en body och strumpor... räcker det? Och så har hon små röda prickar på halsen... är det värmeutslagsprickar??? Tipsa gärna amatörmamman! Väntar på paket som jag har beställt från en internetbutik, en söt grej till köket, trist bara att det tar sån tid. Nu ska jag fortsätta med bebisgosandet!!! Kram på er alla