söndag 25 november 2007

tjockis

Ja ni kanske har anat redan... det har ju vart en hel del bebbesaker på tapeten ett litet tag nu. Men ja det är lång tid kvar tills det är dags, ett litet sommarbarn kommer det att bli om allt går som ska. Om lite mer än 2 veckor är den magiska gränsen förhoppningvis nådd. Vecka 10 nu i alla fall..
Just nu tampas jag med en hel del illamående så dagarna är långa och fruktansvärt tråkiga. Men jag drömmer mig bort bland inredning och små söta babysaker..
OM kroppen och välmåendet tillåter så ska jag på torsdag ut på en liten flykt från vardagen och åka till Stockholm och mysa med en underbar vän. Lite shopping ska det förstås hinnas med isåfall och Koffert, bruka och syster lycklig vill jag inte missa. Efter de två dagarna bär det av hem till föräldrarna utanför Västerås och fira mamma som fyller år.
Så nu tar jag en välbehövlig paus i lite mer än en vecka och jag hoppas att ni ligger i med saffranbullar, pepparkakor, kransbyggen och adventsljusstakar!
Ha en mysig första advent!