fredag 7 december 2007

Brio

Tusen tack för alla gratulationer! Det värmer i hjärtat att det är så många som vill mig väl! Det blev aldrig något Stockholm för att mitt illamående inte känns riktigt passande när man ska springa in och ut i trånga butiker. Det får bli en tidig vår shoppingrunda istället om shoppingsällskapet ställer upp! Det blev i allafall en tur till Västerås för att hälsa på vänner och familj och det blev liiiiite shopping där med. Det enda som blev shoppat till mig själv blev två mammalinnen och en liten ursöt skallra från Brio. Brio har verkligen tuffat till sig med tuffa färger som svart, vitt, knallrosa, lime och turkos... Kul! Ledsen att jag gaggar om barngrejjer hela tiden men det är liksom en helt ny värld som har öppnat sig och jag kan inte tänka på så mycket annat när den lilla krabaten får mig att anpassa allt efter den lill*. Jag har bestämt mig för vagn och nu ska jag bara sälja in den till sambon så han känner samma kärlek till den som jag.
Kram Terese