måndag 26 maj 2008

En regnig dag

En regnig dag som denna så håller jag mig inne. Myser för mig själv och kollar på Carrie och Big i Sex and the city. Det är ju så skönt att ha alla avsnitt så man kan kolla favoriterna om och om igen. Jag tycker nog att det bitterljuva slutet är bäst! Bittert för att det är slut och ljuvt för att det är så underbart romantiskt. Längtar tills filmen kommer på bio. Hoppas att jag hinner gå på den innan min lilla älskling tittar ut! Och så försöker jag städa och tvätta lite så jag kan njuta fullt ut när det blir sol igen. Visst är den fin min nya korg! Den kommer från Rice. Och så mitt nya tvättmedel till ull och siden som passar utmärkt till de där tröjorna som alltid längst ner på botten i tvättkorgen. Det shoppade jag i butiken Russinet när jag var i Stockholm.
Ha en mysig start på veckan!