söndag 4 maj 2008

Värmen är äntligen här! Och jag jobbade min sista dag i onsdags. Så härligt att min ledighet börjar med shopping och strålande sol. Nu ska jag varva ner och njuta av lediga stunder och i morgon ska jag köpa lite kryddor till trädgården. Salvia, timjan, gräslök och rosmarin ska få stå intill trädgårsmöblerna och dofta. Klematis som ska få klättra på den nya spaljen har jag inhandlat idag. Rosa med massor av blommor blev det! Uteplatsen håller på att göras mysig med vacker vaxduk och nya kuddar, bilder kommer! Jag köpte en lite rolig skylt till sambon så jag har lite koll på vad han håller till efter jobbet... Bara att hänga ut på dörren. Den vackra skylten köpte jag på Blomsterkompaniet i Vellinge som bilder nedtill visar! Passa på att göra ett besök där om ni är i krokarna. En supergullig och otroligt kunnig ägarinna som även har bloggen Kronblad och lantliv.