söndag 20 januari 2008

Ska man kolla kön?

Bild från systerlycklig.se
På torsdag är det alltså dags för rutin ultraljudet. Det ska bli riktigt spännande, läskigt och förhoppningsvis underbart. Vi velar lite mellan om vi ska ta reda på könet eller om vi ska låta det bli en överaskning på BB. Fördelarna är ju att man kan köpa en söt liten klänning om man springer på någon, det känns mer som att jag "vet" vem det är där inne, namnförslag och annat. Nackdelen är väl att det kommer att vara spännande att hålla ut på det och få veta sen... Ja ni får veta på torsdag, hehe!
Just nu längtar jag efter sparkarna som aldrig vill komma.. känner lite fladder då och då, men jag vill känna mera! Och så vill jag att A ska kunna känna på min mage och känna sparkarna... så han får vara med lite också. När jag ändå pratar om A så kan jag berätta att ha är ju alldeles för underbar min kära sambo. I går när jag kom hem från jobbet med ont i fötterna så hade han fixa en underbar liten SPA miljö hemma. Framför fåtöljen i vardagsrummet stod ett varmt härligt fotbad och levande ljus. Kuddarna i fåtöljen var tillpuffade och en handduk att torka fötterna med låg lite sådär fint på sidan om. Så där satt jag och njöt med lugn musik, dryck och snacks medan A lagade en härlig middag..